
Social Media, ahol a látvány a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot! És meg is tudhatod ha részt veszel a Piac & Profit konferencián! Ráadásul kedvezményesen!
Időpont: 2017. szeptember 7. csütörtök, 10.00–16.30
Új helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24., (Mozi bejárat 2. emelet)
Gazdag tartalom a szakma legjobbjaival!
A FIVOSZ tagjaként, partnereként a Piac & Profit Social Média konferenciára egyedi, kedvezményes részvételt biztosítunk, ugyanis a FIVOSZ a Piac & Profit konferenciák állandó Szakmai partnere. A konferencia kedvezményes részvételi díja: 10.000 Ft+Áfa! Kérjük, a regisztrációkor a kedvezmények közül ezt jelöld meg: FIVOSZ kedvezmény
Miről szólunk?
Social Media, ahol a látvány a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot!
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, Snapchat, bloggolás, chatbot, SEO-zás stb. Melyiket hogyan, mire használjuk, ha bevételnövelésben, márka- és kapcsolatépítésben gondolkodunk?
Kinek hasznos? Kis- közép és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.
Egyedi tudás – Az online közösségi terekre optimalizált marketingről exkluzív, a legfrissebb tudások a legjobb szakemberektől!
Témák
-Social Media trendek az értékesítésben
– Eladás a közösségi médiában. Eredményes, hatékony fizetett hirdetések, megjelenések – Facebook, Instagram, YouTube
A legsikeresebb vállalatok példái. A világ színpadán.
– A Messenger, mint önálló üzleti felület. Chatbottal is.
– Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát a közösségi felületeken.
A tartalommarketing előnyei a B2B-ban. Hanyatlik a bloggolás?
– Chatmarketing és értékesítés chatplatformokon – Snapchat, Viber, Whatsapp.
– Izgalmasan, változatosan posztolni!
– # Hashtag. Hogyan kell jól hastagelni?
Milyen a nyerő látvány (videó, fotó, körítés) a Facebook-on, a Youtube-on és az Instagramon?
– Ügyfélélmény a közösségi oldalakon. Az ügyfél hűségének megszerzése remarketinggel.
– A leggyakrabban elkövetett tipikus hibák.
Felkért előadóink
Lévai Richárd (RG Stúdió), Mészáros Róbert (BrandBirds), Horváth Ádám, Zvezdovics Anita (Brandfizz), Juhász György (DIMSZ), Bártfai Balázs (Netlight), Kulcsár István Róbert (ShopRenter), Kocsis Márk (MTT Media), Novák Ferenc (Neo), Müller-Váczi Lívia (RG Stúdió), Farkas Zsolt (7 Digits), Bedy Krisztina (Avantgarde Group), Klausz Melinda (kozossegi-media.com).
Közelgő események
Sikeres Történetek – Avagy hogyan legyél vállalkozó
február 26 @ 16:30 - 20:30
Piacvezető akarsz lenni?
