
Piac & Profit: Brandépítés – A profitfókuszú branding titkai
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. Többek között erről lesz szó a Piac & Profit: Brandépítés című konferenciáján, melyre FIVOSZ tagként kedvezményesen regisztrálhatsz!
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. Többek között erről lesz szó a Piac & Profit: Brandépítés című konferenciáján, melyre FIVOSZ tagként kedvezményesen regisztrálhatsz!
A FIVOSZ tagjaként, partnereként a Piac & Profit Brandépítés konferenciára egyedi, kedvezményes részvételt biztosítanak a szervezők, ugyanis a FIVOSZ a Piac & Profit konferenciák állandó Szakmai partnere.
A konferencia kedvezményes részvételi díja: 10.000 Ft+Áfa
Kérjük, a regisztrációkor a kedvezmények közül ezt jelöld meg: FIVOSZ kedvezmény
Időpont: 2017. október 12. 10.00–16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center, Konferenciaközpont (15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet)
Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok
Keynote speaker: Serényi János
Miről szólunk?
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. Előadóink, a beszélgetés résztvevői széles áttekintést adnak az új trendekről és gyakorlatokról.
Kinek hasznos? Cégvezetőknek, döntéshozóknak, a PR-, és kommunikációs vezetőknek, marketingvezetőknek, csapatépítéssel foglalkozóknak.
Kiemelt témák
- Napjaink márkaépítési trendjei. Gyökeres szemléletváltás.
- Sikeres márkaépítés a tömegigények egyénre szabásával.
- Más kárán tanul az okos márkaépítő. Meghökkentő bukások.
- A nagyok eszköztára kkv-kra szabva.
- Mitől lesz szuper egy magyar márka?
- Az önbizalom hatása a vállalati márka sikerére.
- A jó personal brand titka.
- A hitelesség, az etikus viselkedés felértékelődése.
- A brand szerepe a cég stratégiájában.
- A cég kulcsszereplőinek meg kell tanulnia prezentálni!
- Kell a sztori! A sztorytelling nem csak divat.
- A márkaépítés és a cégkultúra szoros kapcsolatban.
- Az Y és a Z generáció „márkagyártó” szerepe.
- Márkaépítés és rombolás a közösségi médiában.
Interaktív beszélgetés
Felkért előadók: Serényi János (Mc Cann Erickson Budapest), Pápay Zoltán (Allianz Hungária Zrt.), Varga Zoltán (PopGroup Reklámügynökség), Süle-Szigeti Attila (Start Traks Coaching), László Géza (Superbrands), Juhász Péter (Önbizalom Akadémia), Lovász Károly (KAV Hungária Kft.), Jagodics Tamás (Cégmenedzser Szoftver Kft.), Mészáros Zsolt (Értéktrend Consulting), Borbély László (SPA Tudásbázis Kft.), Kisbenedek Dániel, az Y-generáció képviselője, Mészáros Róbert (BranbdBirds)
Közelgő események
Sikeres Történetek – Avagy hogyan legyél vállalkozó
február 26 @ 16:30 - 20:30
Piacvezető akarsz lenni?
