Főoldal Oldalsáv Ilyen volt – Megtalálni és elkötelezni – HR kihívások és megoldások
Ilyen volt – Megtalálni és elkötelezni – HR kihívások és megoldások

Ilyen volt – Megtalálni és elkötelezni – HR kihívások és megoldások

0
0

Mit is jelent az atipikus foglakoztatás? Hogyan alkalmazható a Te vállalkozásodnál, és milyen előnyöket hozhat? Milyen egy ideális munkahely 2024-ben?

Miért fontos láthatóvá tenni magadat munkáltatóként? Hogyan segíthet egy profi álláshirdetés és jelöltélmény a versenyelőny megszerzésében?

Ezekre mind-mind választ kaphattunk a június 10-én lezajlott rendezvényen, egy igazán izgalmas panelbeszélgetés keretein belül.

A program során olyan elsőszámú vezetőkkel és szakértőkkel találkozhattunk, akik valódi tapasztalatokat és bevált módszereket osztottak meg velünk.

Ahhoz, hogy egy munkahely meg tudja tartani a jó munkaerőt, egy érdekes csapdát kell elkerülnie: azt, hogy az inkluzivitással letudja a teljes HR-menedzsmentet. Az inkluzivitás, azt jelenti, hogy egy munkahely befogadó szemléletű, ugyanakkor ez a hozzáállás könnyen általánosítja a munkatársakat, egyformának tart mindenkit. Pedig nem biztos, hogy egy 200 fős cégnél minden dolgozó ugyanattól lesz boldog. A siker titka tehát abban rejlik, képesek-e a vezetők individuumként kezelni a munkatársakat és minden egyes embernek azt adni, amit ő az akkori élethelyzetében szeretne. Egy olyan rendszert kell építeni, amelyikhez mindenki tud csatlakozni és amelyben megkapja azt a dolgozói élményt, amelyre neki szüksége van. Előadóink kiemelték a közvetlen vezető jelentőségét is, a közvetlen vezetőnek nem jó fejnek kell lennie elsősorban, hanem olyannak, akitől tanulni, és akivel fejlődni lehet.

A munkáltatói márka kapcsán megjegyezték, hogy szét kell választani a fehér és a kékgalléros dolgozókat. Az irodai dolgozóknak általában fontosabb a márka – ezért döntő jelentőségű, hogy egy cégnek milyen a vállalati és a munkáltatói márkája – a Z-generáció esetében pedig megjelent elvárásként a Purpose, azaz a „mit teszek a világhoz és mit tesz hozzá a cégem” gondolat. A fizikai dolgozóknál hatványozottabban jelenik meg az anyagi juttatás, ők elsősorban a munkabér és a munkahely közelsége alapján választanak, így a toborzásban kevésbé jelenik meg a márka, mint a fehérgallérosoknál. A megtartásban azonban már ugyanazok az attribútumok lesznek fontosak a tiszta munkakörnyezettől az emberi kapcsolatokon át a kommunikációs rendszerekig.

#fiatalvállalkozók #inspiráció #atipikusfoglalkoztatás #employerbranding #FIVOSZ #közösségetépítünk

 

Közelgő események

Nincsenek jövőbeni események.

Piacvezető akarsz lenni?

fivosz-tagok

Most feliratkozhatsz a FIVOSZ hírlevélre:

FIATAL VÁLLALKOZÓKNAK SZÓLÓ ESEMÉNYEK+TUDÁS

Ezt havonta kapod, itt iratkozhatsz fel:

x
Kifejezett hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy adataimat a FIVOSZ saját marketingtevékenysége céljából, illetve a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben meghatározott piackutatás és közvetlen üzletszerzés céljára felhasználja, és a szervezet működésével és szolgáltatásaival kapcsolatos esetekben átadhatja elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz, sms útján, illetve postai úton Önt megkeresse. Adatai gépi úton kerülnek feldolgozásra. Tájékoztatjuk, hogy adatai harmadik felek részére kizárólag az adatvédelmi szabályzatban részletezettek szerint kerülnek továbbításra. Adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen jogosult visszavonni továbbá jogában áll adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő kezelésének megszüntetését kérni az alábbi címre elküldött levél útján 1146 Budapest, Thököly út 58-60. IV. emelet 404.

www.fivosz.hu | +36 1 785 7977 | [email protected] | NAIH nyilvántartási szám: NAIH-66446 | © 2007-2021 FIVOSZ, minden jog fenntartva. | Weboldal készítés: Plus Creative Agency