Test2

0
0

TEST

Az Üzleti Ajánlatok.hu céges megrendelők és beszállítók tízezreit köti össze nap mint nap. Magyarország egyik leglátogatottabb online business-to-business (B2B) piacán az üzletei partnerek könnyen és gyorsan találhatnak egymásra, mindenféle ügynöki közreműködés nélkül. Itt 24 000 cégvezetővel/kereskedelmi vezetővel léphetsz üzleti kapcsolatba. A több mint 21.000 kereslet és 31.000 kínálat vár rád. A 24.000 regisztrált vállalkozás mintegy 10%-a minősítési folyamaton is keresztülmegy, mely során meggyőződünk megadott adatainak helyességéről, és arról, hogy nem áll felszámolás vagy csődeljárás alatt. Az ilyen jóváhagyott vállalkozásokat a „PASS partner” logo jelzi.

Adó- és könyvelési tanácsadás (START 1,2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: Adó- és könyvelési tanácsadás – 1 óra

Igénybevétel módja:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés e-mailen, a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– a konkrét cégalapítással kapcsolatos adózási és könyvelési kérdések megválaszolása

– a cégalapítást követő adózást érintő bejelentési kötelezettségek elvégzése

– általános – induló vállalkozással kapcsolatos – könyvelési és adózási tanácsadás

 

Jogi tanácsadás (START 1,2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: Jogi tanácsadás – 1 óra

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– cégalapítási tanácsadás

– a konkrét cégalapítással kapcsolatos jogi kérdések megválaszolása

 

Vállalkozásfejlesztési tanácsadás (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: Vállalkozásfejlesztési tanácsadás – 1 óra

Az üzletfejlesztési tanácsadás legfőbb hozadéka a fiatal vállalkozó számára, hogy az üzleti

kockázatát csökkentjük azáltal, hogy kiaknázzuk az üzleti modelljében rejlő lehetőséget. Ez nagyban

hozzájárulhat egy hosszú távú, stabil működéshez.

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– üzleti modell megismerése, annak kiértékelése és a lehetséges fejlesztési pontok azonosítása

 

 

Pályázati tanácsadás (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: pályázati tanácsadás – 1 óra

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– konzultáció a pályázati lehetőségekről, hogyan tudja ezeket a vállalkozó kihasználni (általános

Európai Uniós és egyéb pályázatok, induló vállalkozások pályázatai)

– a vállalkozó és vállalkozása bekerül a pályázatfigyelési adatbázisba, így folyamatosan

tájékoztatást kap az aktuális lehetőségekről

 

Online marketing konzultáció (START 3,4)

A szolgáltatás tartalma: pályázati tanácsadás – 1 óra (online)

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– a sikeres weboldal felépítése a célcsoport alapján

– keresőoptimalizálás: avagy mi a Google keresőtalálatok titka

– Google AdWords: a hirdetések halálpontos célzó fegyvere

– közösségi média marketing: ismerd meg a tömegek erejét

– web szövegírás: mivel győzd meg a vásárlókat, hogy téged válasszanak

– e-mail marketing: építs hiteles adatbázist, értékesíts könnyedén

– féléves, éves online marketing stratégia felállítása

Kontrolling konzultáció (START 4)

A szolgáltatás tartalma: kontrolling konzultáció – 1 óra

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– Finanszírozási döntések támogatása, a vállalkozás tőkeszükségletét befolyásoló tényezők

figyelembevételével, haszonérték elemzés, cash flow kimutatás, pénzforgalmi terv készítés,

mozgásmérleg készítés, vállalkozásértékelés

 

Cégalapítás (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: cégalapítás vagy cégmódosítás

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– Cégalapítás, mely nem tartalmazza az állam felé fizetendő illetéket és költségtérítését

vagy

– Cégmódosítás, mely nem tartalmazza az állam felé fizetendő illetéket és költségtérítését

/ következőkre terjed ki: székhely, telephely, fióktelep változása, ügyvezető személyének változása/

 

Könyvelés – online (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: online könyvelés

/START 2 csomag: 1 havi ingyen könyvelés, START 3,4 csomagok: 2 havi ingyen könyvelés/

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– online könyvelés 1 vagy 2 hónapig a választott START csomagnak megfelelően

/feltétele, 6 hónapos szolgáltatói szerződés megkötése/

– online adó –és könyvelési tanácsadás

/amennyiben nem az online könyvelést választja, a tanácsadás a választott

könyvelőnél személyesen történik/

Az E-KONTENTO ON-LINE KÖNYVELŐIRODA Kft . szerződés sablon itt olvasható:

 

Könyvelés (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: könyvelés

/START 2 csomag: 1 havi ingyen könyvelés, START 3,4 csomagok: 2 havi ingyen könyvelés/

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– könyvelés 1 vagy 2 hónapig a választott START csomagnak megfelelően

/feltétele, 6 hónapos szolgáltatói szerződés megkötése/


 

Nyomdai anyagok (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: bemutatkozó anyagok elkészítése (pl névjegykártya, molinó, cégtábla,

levélpapír stb.)

Igénybevétel menete:

Online megrendelés a web áruházban, tetszőlegesen összeállított termékekre a teljes kínálatból.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– 12.000.-Ft értékben tetszőlegesen összeállított termékek (pl: névjegykártya , szórólap,

molinó, levélpapír) /START 2 csomag megrendelése esetén/

vagy

– 20.000.-Ft értékben tetszőlegesen összeállított termékek (pl: névjegykártya , szórólap,

molinó, levélpapír) / START 3, START 4 csomag megrendelése esetén /

– meglévő sablon is feltölthető és használható a rendszerben

– a szállítási költséget az ár tartalmazza

További kedvezmény: FIVOSZ tagoknak 10 % az egyéb online rendelhető termékek árából a

megfelelő kód megadásával. 20.000.-Ft feletti rendelés esetén 15% kedvezményt biztosít a Whumm

Kft. a FIVOSZ tagoknak.


Számlázni Jó Szoftver (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: INGYENES Web-alapú Online Számlázó a 25 éves Kulcs-Soft-tól.

Igénybevétel menete: megrendelés után kerül kiküldésre a letöltő link.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

Számlázni jó! – Hogyan?

Ingyenesen

Törvényesen

Kényelmesen

Gyorsan

Kötöttségek nélkül

Biztonságosan

Számlázni jó! – Hol?

Számítógépen

Laptopon

Telefonon

Tableten

Számlázni jó! – Miért?

Korlátlan számla, díjbekérő, árajánlat

Több pénznem kezelése

Személyre szabható értékesítési riportok

Integrált Google maps

Számla kiegyenlítések kezelése, kintlévőségek nyilvántartása

iOS Applikáció

Számlázni jó! – Mivel:

Személyes tanácsadás

0-24 h ügyféltámogatás

25 év siker

Több mint 50 ezer ügyfél

A legmagasabb szintű technológiai biztonság

Integrált készletkezelési és CRM funkciók

 

Számlázz Most – Felhő alapú Számlázó Szoftver (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: INGYENES felhő alapú, modern számlázó applikáció Windows 8.1 és Windows

Phone operációs rendszerre a 25 éves Kulcs-Soft-tól.

Igénybevétel menete: megrendelés után kerül kiküldésre a letöltő link.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

A Számlázz MOST felhő alapú, ennek révén könnyedén intézheti ügyeit, bárhol is járjon.

Adatai minden Windows 8.1 és Windows Phone operációs rendszert alkalmazó rendszeren elérhető.

Hivatalos NAV igazolással ellátott, biztonságos.

Az ingyenes alapverzió a következő funkciókat tartalmazza:

– Modern, reprezentatív felhasználói felület

– Ügyféltörzs kezelése Szolgáltatástörzs kezelése

– Készpénzfizetési számla kiállítása gyorsan és elegánsan

– Logó elhelyezése számlán

– Értékesítési adatok statisztikai megjelenítése (idő, termék, és ügyfél bontásban)

– Számlák távnyomtatása

– NAV megfelelőségi nyilatkozat nyújtása

A Számlázz MOST bővíthető három csomaggal. Az első ezer ügyfél számára a három csomag az

élesítést követő egy évig ingyenesen elérhető.

SZÁMLA EXTRA MODUL:

Azon – alapverziót használó – ügyfeleknek, akiknek megtetszett az ingyenes változat által nyújtott

minőség és megbízhatóság, emelt szintű számlázási és költség-nyilvántartási funkcionalitás nyújtása.

Kulcsszavak:

További fizetési módok támogatása (pl. átutalás) Alapértelmezett fizetési mód ügyfélhez rendelése

Kimenő számlán bankszámlaszám megjelenítése Kimenő számlák dátumainak módosíthatósága

(teljesítés, esedékesség) Mennyiségi egységek törzsének bővíthetősége Kimenő számlák

kiegyenlítésének kezelése Kimenő számlákhoz alsó, felső és tételes megjegyzés fűzése Bejövő

számlák, költségek nyilvántartásának lehetősége Bejövő számlák, költségek kiegyenlítésének kezelése

Eladási és kiadási statisztikák

IDŐPONT FOGLALÓ MODUL:

Azon szolgáltatók részére, akik előre foglalható időpontokban nyújtják szolgáltatásaikat, időpont

regisztráló rendszer biztosítása, papír alapú megoldások kiváltása.

Kulcsszavak:

Naptár formátumú megjelenítés Időpontok foglalása Teljesített időpontok számlázása Időpontok

státuszának grafikus megjelenítése

KÉSZLETKEZELÉS MODUL:

Raktárkészlettel rendelkező vállalkozók készletnyilvántartásának pontos vezetése.

Kulcsszavak:

Termékek készletmennyiségének nyilvántartása Termékek készletértékének nyilvántartása Korlátlan

számú raktár vezetése Raktárkorrekciós bizonylatok kezelése Raktárok közötti átvezetés kezelése

Termékek minimális készletszint alá csökkenésének figyelése Termékértékesítéskor árrés számítása

 

Számlázó Szoftver – Számla Start (START 3)

A szolgáltatás tartalma: Számla Start számlázó program a 25 éves Kulcs-Soft-tól.

Igénybevétel menete: a szolgáltatás megrendelése után e-mailben kerül kiküldésre a termékkód.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– lásd összehasonlító táblázat: http://www.kulcs-soft.hu/index.php?p=termekek/szamlazo-program&tab=funkcio-osszehasonlito#tartalom

További kedvezmény: FIVOSZ tagoknak 20 % az egyéb Kulcs-Soft programok árából.


Számlázó Szoftver – Számla Perfekt (START 4)

A szolgáltatás tartalma: Számla Perfekt számlázó program a 25 éves Kulcs-Soft-tól.

Igénybevétel menete: a szolgáltatás megrendelése után e-mailben kerül kiküldésre a termékkód.

Online megrendelés a Kulcs-Soft Nyrt. honlapján

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– lásd összehasonlító táblázat: http://www.kulcs-soft.hu/index.php?p=termekek/szamlazo- program&tab=funkcio-osszehasonlito#tartalom

További kedvezmény: FIVOSZ tagoknak 20 % az egyéb Kulcs-Soft programok árából.

 

 

Kisarculat /weboldal (START 4)

A szolgáltatás tartalma: kisarculat tervezése és egyszerű weboldal a Domokos & Partners-től (dopa.hu)

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein. (dopa.hu)

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel, melyre a szolgáltató szerződést köt:

–        Céges logó  /A mai trendeknek megfelelő, letisztult, egyszerű vonalvezetésű kreatív logó, melyből az arculat további elemei kerülnek levezetésre. Az ajánlat tartalmazza a színes, valamint a fekete-fehér vektoros logo változatot is./

 

–        Névjegykártya / Kétféle névjegykártya sablon készítése, a vállalat arculatának alapján./

 

–        Levélpapír /A céges kommunikációhoz szükséges online és nyomdai levélpapírsablon kreatív tervezése/

 

–        Prezentációs sablon / Prezi vagy MS Power Point prezentáció sablon – Borító slide, tartalom slide, záró slide/

 

–        Marketing kiadványok (leaflet) formai alapjai /3 oldalas, TRI FOLD brossúra / szórólap kreatív tervezése, vagy helyette A5 vagy A4 méretű kétoldalas szóróanyag tervezése/

A fenti BRANDING IDENTITY PACK ajánlat tartalmazza a maximum 2 alkalommal a módosítást is.

–        Web – egynyelvű 4-5 aloldalból, illetve kapcsolati űrlapból álló bemutatkozó weboldal tervezése és kivitelezése

    • Projectterv készítés,
    • Webdesign kialakítása a céges arculatnak megfelelően
    • Dinamikus tárhely 1 évre, amennyiben Domokos & Partners Kft.-t (dopa.hu) választja a
      kisarculat és a weboldal elkészítésére (A hosszabbítás ára 12.000 Ft+ Áfa/év)
      Egyéb esetben a tárhelyet a WEB-Server Kft. biztosítja.

–        CMS alapú (Joomla) rendszer és design kialakítása

    • A legfrissebb tartalomkezelő használata (biztonság, keresőoptimalizálás, sebesség)
    • Letisztult, modern kezelőfelület, a későbbi bővíthetőség lehetősége (almenük, stb.)
    • A rendszer fejlesztése a keresőoptimalizálást szem előtt tartva
    • Automatikus biztonsági mentések
    • Social media integráció (Facebook, stb.)
    • A weboldal kinézetének alap optimalizálása hordozható eszközökre (mobil, tablet)

–        Keresőoptimalizálás

    • Keresőbarát URL-ek alkalmazása
    • Egyedi meta adatok minden aldomainhez (Leírás, kulcsszavak) – Az alap meta cél specifikus bővítése
    • Az adatok követéséhez az aldomain-ek összekötése Google Analytics követőkóddal

 

 

Tárhely – Web-Server Kft. (START 4)

Igénybevétel menete:

Kapcsolatfelvétel és időpont-egyeztetés automatikusan a választott szolgáltató elérhetőségein.

A Voucher a következő szolgáltatások igénybevételére jogosít fel:

– „Lite tárhely” tárhely-csomag 1 évre ingyenesen

– A tárhely csomag paraméterei:http://web-server.hu/tarhely/tarhely-csomagok/

 

Szerződésminták (START 2,3,4)

A szolgáltatás tartalma: 8 különböző szerződés minta.

Igénybevétel módja: elektronikusan kerül megküldésre.

Milyen jellegű szerződéseket tartalmaz:

Adásvételi szerződés

Fizetési felszólítás

Megbízási szerződés (szakértői és tanácsadási tevékenységre)

Megbízási szerződés (marketing tevékenység nyújtására)

Meghatalmazás (közigazgatási hatósági ügyben)

Munkaszerződés határozatlan időre

Tartozás elismerő nyilatkozat

Vállalkozási szerződés

Közelgő események

Nincsenek jövőbeni események.

Piacvezető akarsz lenni?

fivosz-tagok

Most feliratkozhatsz a FIVOSZ hírlevélre:

FIATAL VÁLLALKOZÓKNAK SZÓLÓ ESEMÉNYEK+TUDÁS

Ezt havonta kapod, itt iratkozhatsz fel:

x
Kifejezett hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy adataimat a FIVOSZ saját marketingtevékenysége céljából, illetve a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben meghatározott piackutatás és közvetlen üzletszerzés céljára felhasználja, és a szervezet működésével és szolgáltatásaival kapcsolatos esetekben átadhatja elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz, sms útján, illetve postai úton Önt megkeresse. Adatai gépi úton kerülnek feldolgozásra. Tájékoztatjuk, hogy adatai harmadik felek részére kizárólag az adatvédelmi szabályzatban részletezettek szerint kerülnek továbbításra. Adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen jogosult visszavonni továbbá jogában áll adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő kezelésének megszüntetését kérni az alábbi címre elküldött levél útján 1146 Budapest, Thököly út 58-60. IV. emelet 404.

www.fivosz.hu | +36 1 785 7977 | [email protected] | NAIH nyilvántartási szám: NAIH-66446 | © 2007-2021 FIVOSZ, minden jog fenntartva. | Weboldal készítés: Plus Creative Agency