Bemutatjuk: FIVOSZ Beszállítói Program
Egyedülálló Beszállítói Program keretében kapnak lehetőséget három nagyvállalattól a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége tagjai – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Hetét megnyitó sajtótájékoztatón.
A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) 2012-ben elindítja beszállítói programját, amely a hazai fiatal vállalkozói rétegnek hivatott lehetőséget adni a nagyvállalatok beszállítóivá válásához, valamint segíteni őket a nemzetközi terjeszkedésben.
Mivel több nagyvállalat felismerte, hogy a FIVOSZ tagjai értékközösséget és egy új szemléletmódot képviselnek a gazdaságban, ezért a partner nagyvállalatok lehetőséget biztosítanak a fiataloknak, hogy az általuk kiírt meghívásos tendereken részt vehessenek – esélyt nyitva ezzel a fejlődésre. A FIVOSZ a Tesco Global Zrt-vel, a VIDEOTON Zrt-vel és a SIGNAL Biztosítóval fogott össze, hogy a fiatal vállalkozókat segítse.
„Beszállítói stratégiánk szerves részeként, folyamatosan keressük azokat a hazai, jó minőségű termékeket gyártó kis- és középvállalkozásokat, amelyekkel hosszú távú, stabil partneri viszonyt alakíthatunk ki” – mondta el Lendvai Ádám, a Tesco Global Zrt. Export és Regionális Kereskedelmi Üzletág igazgatója a sajtótájékoztatón.
„A FIVOSZ Beszállítói Program lehetőséget biztosít arra, hogy a fiatal vállalkozóknak bemutathassuk erőfeszítéseinket, valamint ők is megismerhessék a vállalatunk által kínált üzleti lehetőségeket. Célunk, hogy azok, akik kisvállalkozóként ma partnereinkké válnak, a közös munka eredményeként, hosszú távon országos beszállítókká fejlődhessenek, vagy a Tesco hálózatán belül export piacokra is eljuthassanak” – tette hozzá Lendvai. A november 12-18. között megrendezésre kerülő Fiatal Vállalkozók Hetén személyesen is alkalom nyílik további részleteket megtudni. Idén a hazai GDP 26%-át termelő vállalatok vezetői, topmenedzserei szolgálnak inspirációval és gyakorlati tanácsokkal kezdő vállalkozók számára, és inspirálják a diákokat céljaik megvalósítására az FVH eseményein. A világméretű összefogás rendezvényei egy héten át tartanak 125 országban, sok millió fiatalt mozgósítva, közel 40 ezer eseménnyel. Budapest mellett, itthon 12 nagyvárosban is szerveznek vállalkozói napokat.
Az ifjúsági vállalkozásfejlesztés fontos területté vált mára, melyben sok neves vállalat is részt vállal a rendezvény keretein kívül is, a Beszállítói Program másik partnere a Signal Biztosító szintén fontosnak tartja a fiatalok segítését:
„A SIGNAL Biztosító anyacége, a SIGNAL-IDUNA Konszern hagyományait követve elsősorban a kis- és középvállalkozások biztosítójaként pozícionálja magát a magyar piacon. Németországban a kézműves kamarákkal szorosan együttműködnek évtizedek óta. Ezt a sikertörténetet és hagyományt szeretnénk továbbvinni Magyarországon is a FIVOSZ sikeres vállalkozásaival szoros együttműködésben. Vállalatunk a fiatal vállalkozások számára nem csak egyedülálló termékeket szeretne kínálni és stabil hátteret biztosítani felnövekedésükhöz, de egyben lehetőséget is adni nekik a bizonyításra és a megerősödésre a beszállítói programon keresztül.” – nyilatkozta dr. Kálózdi Tamás, a SIGNAL Biztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A beszállítói program együttműködő partnere továbbá egy olyan jelentős hazai vállalat is, amely az ipari forradalom idejétől kezdve jelen van a piacvezető cégek között. Lakatos Péter, a VIDEOTON Zrt. vezérigazgatója elmondta: „Több alkalommal részt vettem már a FIVOSZ rendezvényein, mivel személyesen is fontosnak tartom a fiatalok segítését. A beszállítói program segítségével pedig esélyt biztosítunk számukra, hogy üzleti oldalról is bizonyítsanak, hiszen a mai világban nincsenek könnyű helyzetben a pályakezdők és fiatal vállalkozók.”