2019-ben rekordszámban vettek részt a Fiatal Vállalkozók Hetén
Rekordszámú, több mint 12 ezer regisztrált vett részt országszerte a Fiatal Vállalkozók Hetén. Az üzleti és karrier show-t idén 6 vidéki városban és Budapesten, a Bálnában rendezte meg a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ). Az ingyenes programsorozaton ismert és sikeres vállalkozók, üzletemberek, állami szereplők előadásait és beszélgetéseit hallgathatták meg az érdeklődők. A Fiatal Vállakozók Hetének célja, hogy megfelelő ösztönzést és ötleteket találva gyorsabban tudjanak sikeressé válni a résztvevők.
A Fiatal Vállalkozók Hete történetének eddigi legsikeresebb eseménysorozata volt az idei. A FIVOSZ által már 12 évre megrendezett programon ezúttal több mint 12 ezer fiatal regisztrált, ami rekordnak mondható.
A Budapesti program a Bálnában indult a „Vállalkozz az Életre!” nappal. Színpadra lépett Kedves Ferenc üzletember, Langár Tamás, a Frei Café társtulajdonosa, de bemutatkozott a cukorkából milliárdossá lett Felföldi József is. A Sharing economy-ban rejlő lehetőségekre és a start-up világ kulissza titkaira is fény derült a Rendi.hu, az Oszkar.hu, és a Foxpost által, sőt a „Magyarok az űrből” szekcióban Farkas Bertalan űrhajós történetei és az űrben rejlő végtelen üzleti lehetőségek is feltárásra kerültek. A vállalkozó influencerek közül pedig Kulcsár Edina, Szabó András Csuti és Tomán Szabina és Kajdi Csaba segítettek, hogyan robbanhat be egy fiatal az Instán.
A másnapi budapesti program mottója: „Vállalkozz az Üzletre!” volt. A WizzAir történetéről a cég vezérigazgatója, Váradi József tartott előadást. Megismerhettük a Mogyi Kft sztoriját, valamint olyan évszázados magyar márkák történeteit is, mint a Gundel, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra vagy a Fővárosi Állatkert. Kiemelt szerepet kapott az innováció is: előadást tartott Dr. Birkner Zoltán, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnöke, de a Continental és az Ericsson és az EMIKA Zrt. új oldalait is megismerhették a résztvevők. A pénz szerepébe és a pénzügyek világába pedig az OTP és a Mastercard vezette be a résztvevőket, sőt, a Béres Gyógyszergyár és Oázis Kertészet új generációs vezetőitől megtudhattuk mik lehetnek a nehézségek és a siker-trükkök a céges generációváltás területén.
Az üzleti és karrier show-t idén 6 vidéki városban is nagy sikerrel rendezték meg. Szombathelyen, Szegeden, Miskolcon, Nyíregyházán, Zalaegerszegen és Győrben olyan cégek mutatkoztak be mint az E.ON, a Nyíregyházi Állatpark, a Századvég Kutató Intézet, a Naturtex kft, a ZOON, vagy a Panyolai Pálinka Zrt.
„Örömmel tölt el minket, hogy ekkora tömeget tudnak megmozgatni a rendezvényeink. Úgy hisszük, hogy hathatós segítséget tudunk a fiatalok kezébe adni azok által az ismert és elismert előadók által, akik vállalják, hogy ötleteikkel és ösztönzésükkel segítik sikeresebbé tenni a fiatalokat” – mondta dr. Kovács Patrik, a FIVOSZ alapító elnöke.
Az eseményről készült további képekért IDE KATTINTS!