Főoldal Hírek Változik a NAV telefonos ügyfélszolgálata
Változik a NAV telefonos ügyfélszolgálata

Változik a NAV telefonos ügyfélszolgálata

0
0

Este 8-ig lesznek elérhetők a személyi jövedelemadóval, a programok telepítésével, valamint a nyomtatványok elektronikus elküldésével kapcsolatos menüpontok május 20-áig, a NAV 1819-es Infóvonalán. Május 10. és 20. között, minden hétköznap 8 óra 30 perctől 20 óráig fogadják az ügyfelek hívásait a NAV munkatársai. A tájékoztatórendszer a rendes üzemidőn túl (hétfőtől csütörtökig 16 órától 20 óráig, pénteken pedig 13 óra 30 perctől 20 óráig) kizárólag a felsorolt ügyekben érhető el.

Közelgő események

Piacvezető akarsz lenni?

fivosz-tagok

Most feliratkozhatsz a FIVOSZ hírlevélre:

FIATAL VÁLLALKOZÓKNAK SZÓLÓ ESEMÉNYEK+TUDÁS

Ezt havonta kapod, itt iratkozhatsz fel:

x
Kifejezett hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy adataimat a FIVOSZ saját marketingtevékenysége céljából, illetve a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben meghatározott piackutatás és közvetlen üzletszerzés céljára felhasználja, és a szervezet működésével és szolgáltatásaival kapcsolatos esetekben átadhatja elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz, sms útján, illetve postai úton Önt megkeresse. Adatai gépi úton kerülnek feldolgozásra. Tájékoztatjuk, hogy adatai harmadik felek részére kizárólag az adatvédelmi szabályzatban részletezettek szerint kerülnek továbbításra. Adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen jogosult visszavonni továbbá jogában áll adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő kezelésének megszüntetését kérni az alábbi címre elküldött levél útján 1146 Budapest, Thököly út 58-60. IV. emelet 404.

www.fivosz.hu | +36 1 785 7977 | [email protected] | NAIH nyilvántartási szám: NAIH-66446 | © 2007-2021 FIVOSZ, minden jog fenntartva. | Weboldal készítés: Plus Creative Agency