Menu

Vissza a FIVOSZ kezdőlapra

Két áruházával is díjat nyert a Lidl Az Év Boltja versenyen

A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig a „Friss áru” különdíjban részesült, így a vállalat idén már 30 szakmai díjat tudhat magáénak. 

A Lidl Magyarország 2017-ben ismételten kiválóan szerepelt Az Év Boltja versenyen, melyet az Élelmiszer szaklap idén harmadik alkalommal rendezett meg, így a szakmai grémium és a közönség immáron összesen 8 alkalommal díjazta a Lidl áruházakat. Ezúttal a vállalat fenntartható és innovatív kezdeményezéseit, valamint magas minőségű termékkínálatának folyamatos frissességét emelte ki.


A szakmai zsűri a „Legkörnyezetbarátabb” kategóriában a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja díjat. Az áruházlánc működésében a fenntartható fejlődés és a természeti környezet védelme hosszú évek óta kiemelt jelentőséggel bír. Ennek a szemléletnek megfelelően került kialakításra a vállalat legújabb, Hungária körúti áruháza is a legmodernebb technológiák alkalmazásával. Az energia- és környezettudatosság jegyében kialakított hűtő-fűtő berendezések, az energiatakarékos LED világítás, valamint a hővisszanyerő szellőztető rendszer segítségével a vállalat 120 tonnával csökkentheti az áruház szén-dioxid kibocsátását, mellyel az éves energiaköltségek mintegy tízmillió forinttal lehetnek alacsonyabbak. 

A Lidl Magyarország a „Friss áru” különdíjat a Margó Tivadar utcai áruházával nyerte el, mellyel az üzlet friss áru termékkínálatának (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs és tejtermékek) kiemelkedően széles, különleges termékekkel gazdagított választékát, átlátható kihelyezését ismerték el. A Lidl Magyarország a „Lidl a magyar beszállítókért” programján keresztül közel 350 hazai vállalkozás bevonásával biztosítja az áruházakban elérhető, kiváló minőségű termékszortiment állandó frissességét. A mintegy 60-féle helyben sütött pékáru, közel 300-féle zöldség és gyümölcs és több mint 40-féle friss húsáru minőségét a bolti dolgozók naponta többször ellenőrzik, így azok mindig kifogástalan minőségben állnak a vásárlók rendelkezésére. 

Büszkék vagyunk arra, hogy ismét két megtisztelő elismerésben részesültünk. A Lidl Magyarország idén már számos hazai és nemzetközi díjat nyert, melyek mindegyike a vásárlóinkért való törekvéseinket mutatja.” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a díjátadón. „Munkatársaink nevében is köszönjük a bizalmat!

A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 4000 munkavállalót foglalkoztat.  A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Szeretnél évente 400 új, szűrt vállalkozói kapcsolattal gazdagodni a FIVOSZ-ban?
A FIVOSZ-szal abban hiszünk, hogy együtt erősebbek vagyunk és vállalkozóként gyorsabban fejlődünk.  Mi vár Rád miután csatlakoztál a FIVOSZ-hoz? Röviden: üzlet, fejlődés,közösség. Miért ÜZLET? MERT VELÜNK MÁR SOKAN NÖVELTÉK CÉGÜK ÁRBEVÉTELÉT, MIÉRT NE TENNÉD EZT TE IS? Az ország legnagyobb ifjúsági gazdasági sikerközösségében nyitott fiatal vállalkozókkal üzletelhetsz. Olyanokkal, mint Te. Csatlakozz még ma!

Vissza a tetejére
Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 05 Image 05 Image 05