Menu

Vissza a FIVOSZ kezdőlapra

Piac&Profit KKV-akadémia - Ügyfélélmény a 21. században
2017. Október 05. , Csütörtök,  9:00 -  5:30

Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században? Megtudhatod Te is, ha részt veszel a Piac&Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján! FIVOSZ tagként ráadásul kedvezménnyel regisztrálhatsz a rendezvényre! 


FIVOSZ tagjaként, partnereként a Piac & Profit az Ügyfélélmény a 21. században című konferenciára egyedi, kedvezményes részvételt biztosít számotokra, ugyanis a FIVOSZ a Piac & Profit konferenciák állandó Szakmai partnere.

A konferencia kedvezményes részvételi díja: 12.000 Ft+Áfa

Kérjük, a regisztrációkor a kedvezmények közül ezt jelöld meg: FIVOSZ kedvezmény

Helyszín: Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.

Időpont: 2017. október 5. (csütörtök) 9.00– 17.30

Szeretnél részt venni több hasznos konferencián? Lépj be a FIVOSZ közösségébe, és új lehetőségek nyílnak meg előtted! 

Miről szólunk?

A sikeres cég elsődleges „terméke”az ügyfélélmény.

A bevételek ötödét is veszítheti a cég egy év alatt, ha nem kiemelten kezeli az ügyfeleit, ha minden munkatársa, a szervezet egésze nincs átitatva az ügyfelek szolgálatával, az ügyfél elégedettségére törekvéssel. A technológia rohamos fejlődése, a fogyasztók tudatosodása és a piaci verseny élesedése miatt elsődleges stratégiai feladattá vált az ügyfélélmény folyamatos fejlesztése.

Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században?

Kinek hasznos?

Várjuk az ügyfélközpontúság fontosságát felismerő cégek vezetőit, akik meg szeretnék ismerni a legújabb, azonnal hasznosítható gondolkodásmódot, technikákat, módszereket. Mert tudják, hogy ez a versenyképesség megőrzésének kulcsa.

A konferencia kiemelt témái

    • A mai és holnapi ügyfélszolgálat.
  • Ügyfélélmény digitalizációval.
  • Az új technológiák bemutatkoznak.
  • Jó gyakorlatok.
  • Az ügyfél érzelmi kötődésének pszichológiája.
  • Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.
  • A tudatos ügyfél.
  • A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség.
  • A jó panasz- és problémakezelés.
  • Az ügyfélélmény növelésének eszköztára.

Új tudások, jó gyakorlatok, sikeres példák!!!

Felkért Előadóink

Szabó Csaba (Develor), Jagodics Tamás (Cégmenedzser), Keleti József (Bisnode), Serényi János ( Értéktrend),  Dimitrova Dessislava (Alpha-Sonic), Kovács Eszter (Profiltraining Kft.), Szántó Péter (Springtab), Zeisky Ákos  (ESSENTIA™ ), DIMSZReisz Róbert (SelfSell.hu), és még sokan mások az élvonalból.

Részletes program itt elérhető!

A KEDVEZMÉNYES REGISZTRÁCIÓÉRT IDE KATTINTS!

 

Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 05 Image 05 Image 05